Thursday, December 30, 2010

The End of The Year.

hello there everyone, how are you doing today?
I hope you are doing just fine..
because here..Im not.. ;A;

maybe because all that party from X-mast.
I go home very late, my sleep hours is ruining.
and because the weather are very awesomely extreme lately.

I got sick and got a flu *snoooort*

how great it is to welcome a new year with a coughing an boogey? LOL

anywey.. I dont want to sound searching for excuses.. but yeah.. because of this all my project are messed up!

everything are according to plan until I got sick.. =_=a
just when Im be able to ignore all distraction from the internet and focus on my work.. viola! I've got sick.. sheesh.
but I promise,in 2011 everything going to be much much better!

there is a resolution that I want to complete in 2011.I complete some in 2010 and I want it again... :D
writing a resolution is a good thing I guess so you know what your goal is.. :D so here it is.

1. be more productive and discipline.
2. more artwork and comic published.
3. launch a website.
4. start my own webcomic.
5. be more professional, and aim for international publicity
6. be more productive and focus in my art.
7. built my own studio.
8. own a house.
9. be more healthy and shape up.
10 more good deeds to people and care for my family more than ever.

maybe some of you think than My goal are to high to achieve. LOL
but that's okay, Im more of a optimist person. so I feel that my wishes, soon or later will becoming true just because I believe so.

and beside, its free to have wishes and dream right? so why not?

no matter it will be come true or not, the most important part is the journey and the process I gonna do to make it completed.. :D so I just try my best and enjoy the flow.
lets roll people!

Monday, December 20, 2010

Thigi Pencil Commission

commission for Thigi-Rang.
and your are the first one to see before I uploaded to DA.. I still have to make sure there is no revision first... XD

tools : Pencil in pothoshop. less than a hour each pic

its not over yet.. there is still 2 more to go, but right now I have to go home to my parents house.. my nephew say they miss me.. XD

Sunday, December 19, 2010

some scrible

so Im in the process on working on commission.
than I kinda feel wanna do sumthing else.. Omupied tell me I better doodling instead screwing on facebook.
so I did scribbling..
it took me 3 hours to make this messed up scribbling.. *A*
I hope someday I will be better :(
AND FASTER! (amiin)

Saturday, December 18, 2010

December project.

December Project .. damn its already the last month of the year..;A;
times fly really fast
*cry in the corner *
okay here are things I have to finish , and I hope I can finish it all in the end of the month, so I could embrace new year in empty handed.. :D

-Finishing 6 commission left.
-finishing 2 art gift left.
-Broken Winter chapter 5(ink and tone 18 page each )
-Barry project (20 pages more to go. )
-webcomic( the only fun thing to do for the end of the month..15 page)

I maybe slow.. but Im good... >_>

Tuesday, December 14, 2010

corel painter works 'AE'Houseki 'details,

another commission from Thigi-Rang
the full picture are right HERE

at first I want to upload the tutorial.. but I messed up with the process because I forgot to print screen some progress..
yeah silly me.. =_=a

well here is the parade of pretty and handsome people,enjoy!

hahaha baru ketahuan nih lehernyah bolong.. XD