Thursday, March 29, 2012

Treasure Box From a Friend.

Today I just back from Post office to retrieve a packet from a friend. 
My dear Friend Celeste just send me a Packet from Australia to Indonesia. 

Usually if Ces send me a packet its go straight to my house, but today its kinda different, Im surprised and worried. the post office ask me to take it at the Mail processing Office. 
because its the first time, I ask my friend about it, some of them said something that make me worried, so I gotta take it back the Packet before anything bad happens. 

I manage to get the packet save and smooth, and here is the stuff that inside of the packet, its so plenty! I made my lil' sister got jelous with what I got, and some of the things make me roll over on the floor with joy! take a look! 

Here all the stuff inside the Packet, its so heavy! O///O

Its  for ACEO cards, Ces gave me lots of them, I still dunno how to use it tough. =_=a

Hand Cream to protect my artist hand, Lol,  Omu will get this to, and I also give one to my sister because she really-really want one... haha , I just try it and its great, I also like the smell :)!

its Pencil! woooh so much treasure for someone like me, also mY sister get to have one the Bunny technical pen XD

Citronella oil to fight against mosquitoes, and sandalwood oil aromatherapy, also that is a paper puncher to makes shape from paper, so cute, i will using that to make kawaii bento someday!

This Is My Fave part of all. 4 different paper for water color! OMG! im so so so so happy!! Im literally laughing happilly when check them on by one and make my father surprise, but everyone who are close to me know Im a paper fetish lol .

this Is Aroma Therapy set, eucalyptus and jasmine, this is the fist time I have sumthing like this! and I got two of them! so cool!

My Father ask what is Aroma Theraphy set, so I open one packet and show them how to use this.. so pretty isn't it.. >///< hummm  smell good!

Pencil set and watercolor set.. what am I gona do with all this treasure?? wohooow!

testing on of the paper and the pencil. I love it! Im so happy with all this stuff,
Thank you verymuch Ces!

Clearly, this is the best early b;day present ever!, its feel like santa are come to me and gave me this..
 I love all of them, Ces are really understand what I want XD
watch out Ces!, Im gonna repay this! LOL

1 comment:

Celeste84 said...

:) anything for you sweetie - you're my friend!

I actually forgot about your sister or I would have included something for her as well ^_^;; my bad! I'll add something for her in the next package :D